2 Şubat 2017 Perşembe

Mili bildiriyor

Bir nevi buluttanbildiriyor gibi bisi. Seyahatlerle birlikte, havaalani haberleri tadinda postlar paylasasim geldi.

Yolculuklar en cok ruhuma iyi geliyor sanirim. Bu sefer her zamankinden daha iyi geldi. 

Daha gunesli, daha neseli... Cok yogun ama bir o kadar keyifli :)

Ve bu sefer, hep bildigim, duydugum, yuzyuze gorusebilmekte gec kaldigim, yuva sicakliginda, birbirinden harika insanlarla gorusebildim.

Biri hepsinden özeldi, elimden tutup, duydugum ama gormedigim yakin gecmise götürdü beni, sicacik sohbeti ve sefkatiyle...

Anlattiklariyla ayri, essiz karakteri ve sonsuz sevgisiyle ayri büyüledi...

Ben hicbir insani tanimadan bu kadar cok sevebilecegimi tahmin etmezdim. 

Mili bildiriyor, 2017 de daha cok, dolu dolu vakit gecirecegim kalbi guzel insanlarla ve tum enerjimi onlara verecegim...

Cunku hayat onlarla essiz ve onlarla guzel...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...