26 Şubat 2017 Pazar

Madrid sonrası

Gecen haftasonu Madrid sokaklarında gezerken, aklımda tek bir düşünce vardı.
En kısa zamanda tekrar gelmeli ama ne zaman?

Daha cok gezmeli, daha cok bu dili anlayabilmeli derken, karar verdim. Uzun zamandır yeni bir dil öğrenme düşüncesi kafamı kurcalarken karar verdim, o dil, İspanyolca olacak...

Yaza kadar motivasyonu mu daha cok arttırır, daha cok mu bilet baktırır bilinmez, karar verildi. Tez vakitte İspanyolca öğrenile :)



Ben ki Barcelona sonrası kendimi bir yere bu kadar ait hissedebilecegim baska bir yer olamaz derken, Pegasus app üzerinden bilet arastırması yaparken karsıma cıkan Madrid e ' E hadi napalım Madrid e de gidilir' dediğimde, bu kadar etkilenecegimi bilseydim, eminim cok daha önce gidişimi planlar, daha cok kalırdım :)

Henüz gezip gördüklerimi derleyip toparlamadım, soran- isteyen olsa keske Cok gezenler kulubune yazardım :)

Mercado de San Miguel de Şarap Peynir , Central Mexicana Gourmet Experience detaylarını ayrıca anlatırım.

#IloveMadrid :)

Pazartesi motivasyonum yaz tatili planlamak olacak..





#cokgezenlerkulubu

http://www.cokgezenlerkulubu.com/city/view/madrid/902



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...