19 Eylül 2015 Cumartesi

Yeni!

Sözümü tuttum, yüklerden yorgunluklardan, yanlis anla(sil)malardan kurtuldum.

Az konusuyorum hayat! Bazilariyla hic konusmuyorum mesela.

Yersiz beklentilere girenleri kabul etmiyorum. Konusmadigimda kirmamis da oluyorum, bir nevi iyi bisi...

Iyi demisken, iyi seyler de oluyor hayatta, O geliyor mesela, dunya duruyor... 

Bizim huzur dolu pazar gunlerimiz var, hayat bu aslinda dedigimiz... Sabah keyifle kahvalti yapip, Karakoyde gezindigimiz...

Koskoca gunun nasil bittigine anlam veremedigimiz! 

Her gun sasirtiyor hayat, her gun daha guzel onunla... Saatlerce hicbir sey, aslinda, saatlerce cok sey... Upuzun bir yolun basindayiz, daha görecek coook günümüz var...

Eskiden varacagin yer güzelse, yolculuk da güzeldir derdim, simdi ise; varacagimiz yer önemli tabi, ama , o yolda onun eslik etmesi daha güzeldir...

Yol güzeldir ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...