4 Ağustos 2015 Salı

Baska bir sey bu!

Anlatamiyorum...

Kelimelerim yetersiz kaliyor, nerede o hislere tercuman?

Baska bir sey bu, sözcükler yetmiyor iste. Zaman kavrami kayip, hem cok dinlemek hem de cok dinlenmek biraz. Biraz rolantiye almak biraz kabugundan arinmak sanki.

Zaman duruyor desen durmuyor, an degisimin göbeginde, ama hicbir sey degismiyor...

Baska bir sey iste, anlatamiyorum.

Gözümü acip kaparken hizla geciyor zaman, fotografini hislerle cekiyorum.

Kalabaliklar arasinda kendimle basbasa, kahkahalarla dinginlik arasinda, biraz ben cokca biz, zaman akip gecmesine ragmen ana tutsak...

Baska bir sey bu... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...