29 Mayıs 2015 Cuma

Özledim

Özledim tabi, nasıl özlemem.

Sesini duymak istemeyeceğim tek bir an yok.

Uykudan uyanıp, onu kontrol etmediğim, sabah olsun diye dua etmediğim bir gün, hayaller kurup, planlar yapmadığım tek bir an yok.

Çok az keşke, çok fazla iyi ki' nin arasında, her gün yeni bir plan yapıyoruz birlikte.

Gece uykusunda nefes aldığını kontrol edip şükrettiğiniz, birini bu kadar çok sevebileceğiniz biri olmalı hayatta.

O zaman hayat daha anlamlı oluyor.

Birileri için bir şeylerden vazgeçmeli, gerçek fedakarlığı öğrenmeli.

Çok istediğine hayır demeli mesela, en güvenli yoldan vazgeçmeli.

Bir an bile verdiği karardan pişman olmamalı.

Dünya üstünde yaşanabilecek her şey, onunla olan tek bir şeyle karşılaştırıldığında solda sıfır kalmalı.

Birini her şeyden, herkesten kıymetli tutmalı insan, korkularını ona inşa etmeli mesela.

Ondan öncesini hatırlayamamalı, ondan sonrası asla eskisi gibi olmamalı.

Biri onu, herşeyden , herkesten ayrı yere koymalı.

İnsan kendini hiç olmadığı kadar özel hissetmeli mesela. Onun gözünde, onun sözünde hayat bulmalı.

Özledim tabi, nasıl özlemem.

Hayatı ona inşa ettiğim, gökyüzünü, yıldızları onla sevdiğim,

İyikilerim, keşkelerim, herşeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...