27 Ocak 2014 Pazartesi

Anlatamiyorum

Bazen, elim telefona gidiyor, seni aramak, sesini duymak istiyorum..
Yoklugunda olup bitenleri uzun uzun anlatmak geliyor icimden..
Neler oldu neler bir bilsen, ne cok mutluluk ne cok huzun, korku, heyecan gecti gitti omrumden..

Bazen dusunuyorum, sen olsan soyle olurdu, boyle yapardik, sen suna kizardin, ben susardim.. Kimbilir..
Sonra diyorum ki, yoktun ki nerden bilebilirsin.. 
Bilsen baska olurdu, eminim..
Belki iyi belki kotu, ama olsun derdim..
Elim telefona gidiyor, arasam diyorum..
Arayip uzun uzun anlatayim, sevincleri uzuntuleri paylasalim..
Bir ses duyuyorum,
Uyaniyorum..
Sen öldün bir soguk Ocak aksaminda,
 Ve Ölüler telefonda konusamaz ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...