6 Ekim 2013 Pazar

Heyecan

Iki haftadir ugrasiyorum, yapabilirim diyorum, olacak hissediyorum, sabirsizlaniyorum...
Hemen olsun, keske gidip gorsem yuzlerindeki mutlulugu diyorum, firsat yok, gidemiyorum...

Benim Cizrede 42 tane ufakligim, mini mini birlerim var...

Onlara ne yapsam ne etsem nasil fayda saglasam diyordum, kirtasiye ihtiyaclarini ogrendim...

Cocuk dendi mi akan sular durur, dayanamiyorum...

Bir cok guzel dost var, destek olan, sayelerinde 42 cocuk gulumseyecek...

Hepsi farkinda, bir cocuk gulerse dunya aydinlanir... Bizim icin de oyle olacak, onlar gulduklerinde gunumuz aydinlanacak...

Heyecan, mutluluk karisimina sabirsizlik eklendi, kosturmaca bir yana birakildi, geri sayim basladi...

Onlar hep gulsun diye hersey...

Aydinlik bir gelecekleri olsun diye...

Benim kadar sansli olsunlar, sansli hissetsinler diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder