8 Ağustos 2013 Perşembe

Bayram

Bayram guzeldir.. Sevdiklerin yanindaysa..
Ben uzaktayim bu sefer,  ve anladim ki uzakta yarim kaliyor bayram.. Sevgi sozcukleri telefonda havada kaliyor.. Kucaklasmanin yerini hicbir sey tutamiyor..
Aradim tum sevdiklerimi, anladim ki bayram benim icin onlar demek.. Sarilmak demek, Onlarin gozunde hep cocuk olmak gerek..
Bayram demek sevgi demek huzur demek..
Anneannenin baklavasinda sakli, teyzenin sekerlerinde gizli, dedenin elini operken hissettigin bir gelenek, aile olmak demek..
Bayram demek kaybettiklerimizi mezarinda dualarla hatirlamak demek..
Bir sonraki bayramda da mutlu olabilmeyi onlari gorebilmeyi dilemek demek..

Bayram demek biz demek, biz demek aile demek..

Buyuk bayram sofralarinin hayalini kurmak demek.. Hep birlikte gulmek demek..

Bayram bu sefer ozlem demek.. 

İyi bayramlar, sevdiklerinizle oldugunuz ve kiymet bildiginiz nice bayraminiz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...