8 Temmuz 2013 Pazartesi

Sen buralardan gideli

Bir soguk Ocak gunu, ansizin cekip gidiverdin..
Sen buralardan gideli, hic anlamadik,
Iki guzel mevsim gecti..
Biz cok uyuduk, uyandik, bir cok sabah umutlandik.. Bazi geceler yildiz kaydi, dilek tuttuk, donersin sandik..
Bazen gercekleri hatirladik, o zaman iste , cok uyuduk, yoksaydik..

Sen buradan gideli, iki guzel mevsim gecti koca cinar, biz cok bekledik, donersin sandik..

Yildizlar kaydi, dilekler tutuldu, gozyaslarimiz akip giderken zamani durdururuz sandik, fotograflarina baktik, guzel gunleri, keyifli anilarimizi hatirladik..

Gozlerimizden yaslar akarken gulmeyi ogrendik senden koca cinar, gittiginde bile cok sey ogrettin..

Kulaklarimda cinlarken sesin, ben bu yaziyi bogazim dugumlene dugumlene anca yazabiliyorum, hic kabul etmedim, etmek de istemiyorum.. 

Sen gittin gideli, farkina varmadan, iki guzel mevsim gecti.. Gecti gecmesine de, eksikligin, ozlemin, sevdiklerinin acisi gecmedi..

Bil istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...