4 Temmuz 2013 Perşembe

Adımlarını mırıldandı hayat...

Bugün, adımlarını mırıldandı hayat... 

Daha önce hiç duymadığım bir melodide, hep aradığım o huzuru buldum...
Dünyanın en güzel ritminin, bir kalbin atışı olduğunu zannederken ben, ilk defa duyduğum bir şarkının, nakaratında kayboldum...

Bugün ben, yılların eskitemediği şarkılarla yeniden başlarken hayata, küçücük bir dünya kurdum sana dair... İçinde bir avuç umut, bir tutam huzur ve kocaman bir mutlulukla... 

Sana dair ne varsa, melodinle bugün seni yeniden yazıverdi hayat... 

Ve adımların, bıkmadan usanmadan dinleyeceğim bir şarkının, en sevdiğim melodisi oldu, hiç farkına varmadan...

Sana dair, bildiğim ne varsa, bir o kadar daha mırıldandı hayat... 
Adım attıkça kaybolduğum, kayboldukça yeniden doğduğum, bambaşka bir an' a dokundum...
Adınla doğan her yeni güne , aynı melodiyi mırıldandım, durdum... 

Adımlarını mırıldandı bugün hayat... 
Ve ben, sende sevdiğim herşeye eşsiz melodini eklerken, seninle yeniden doğdum...

04.07.2013 S.A' ya... 

1 yorum:

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...