2 Mart 2013 Cumartesi

Kelebeğin rüyası Bir cumartesi Kabusu

Durduk yere açıldı konu, vizyonda neler var derken kendimizi sinemada bulduk..
Ben merak ediyorum dedim Kelebeğin Rüyasını.. Aldık biletleri, ve benim cumartesi kabusum başladı..
Beğenmedim demek ayıp olur oyunculara ve oyunculuklarına..
Cumartesi akşamı için yanlış seçim demeyi tercih ediyorum..
Sinema çıkışı yüzüme vuran buz gibi hava bile yetmedi beni kendime getirmeye.. Filmi özetlemek üç cümlemi alırken, üzüldüm üç saatimin bu filmle geçmesine..

Şimdi biraz kitap okuyup kafamı dağıtırsam anca huzurla uyurum..

Bundan sonra belli bir süre, Cumartesi akşamı sinemaya gitmeyi reddediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...