10 Mart 2013 Pazar

Beklenen bir pazartesi daha..

O kadar hızlı geçiyor ki hafta, bir bakıyorum pazartesi, bir açıyorum gözlerimi Cuma..
Bu aralar, eskisi gibi değil, hızla geçsin istiyorum zaman..
Aylar ayları hızla takip etsin mesela..
Acele etsin , çabucak havalar güzelleşsin, örtüleri serip yeşillere yayılalım..
Boşver soğuğu, bizim içimiz ışıl ışıl, keyfimize bakalım.. Yaz tatili planları yapalım..

Bir de her yıl, bir önceki yıldan akılda kalan kötü, üzücü ne varsa silip atalım, başrol oyuncularını görünce tanımayalım.

Hayat;  birşeylere üzülmek, kırılmak ve kötüyü hatırlamaya değmeyecek kadar kısa ve hızlı nasılsa..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...