26 Ağustos 2012 Pazar

Geri sayim..

Tatil yetmez oldu, hafta sonlari firsat bulup oraya buraya kacmak yetmiyor..

Uzun bir tatil gerekiyor ama ne mumkun.. Yakin zamanda yine taslar yerinden oynuyor, yine yeni adimlar atiliyor..

"Su hayatta taslar yerinden oynadiginda cevrenizdekilere iyi bakin, once onlar eleniyor.."

Ben kimseyi elememek icin tutundum dallarina, bekliyorum..

Dallardan bazilarinda hamaklar var, dinleniyorum..

Onlarla vakit gecirmek huzurlu, sakin, umut dolu..

Bir cok seyi degistirirken onlarin degismemesini seviyorum... Kimisi cocuk olarak goruyor beni, onlarin gozunde hic buyumuyorum...

Sen sevdigin icin baklava yaptim diyor biri, gulumsuyorum..

Bir digeri karsilamaya geliyor en guzel sozlerle, sımsıkı sariliyor, huzur buluyorum..

En tatlisi hayatimdaki en onemli kararlarda, sana guveniyorum kizim , hata yap veya yapma ben yanindayim diyor.. Babanin yerini kimse dolduramiyor.. En kiymetlisi gel bu haftasonu basbasa vakit gecirelim biraz uzaklasalim sehirden diyor.. İhtiyac duydugun tek sey onun omzunda uyumak oluyor.. Anne kokusu bambaska - eşsiz oluyor..

Onlarin gozunde cocuk olmak, yas kac olursa olsun, hep huzur veriyor, hep guven veriyor hep ilac gibi geliyor..

İyi ki dedirtiyor...

:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...