17 Haziran 2012 Pazar

Babalar günü..

Biliyorum, bir gün değil, her gün babalar günü.. Biliyorum bu tip özel günlere ihtiyacımız yok..
Farkındayım alınacak hediyeler ile ilgilenmiyor babalar..

Ve böyle günlerde en çok sevdiklerini kaybedenler etkileniyor.. Onlar bu günü hep buruk geçiriyor..

Fakat benim için çok başka, çok özel babalar günü.. Babam; benim çok iyi arkadaşım, dostum, abim, herşeyim, en kıymetlim..

Ben her başlangıcımda onu yanımda hissettim.. Hep onunla birlikte, ondan öğrendiklerimle ilerledim..

Babam öğretmenimdir benim..  Kendimi hep onun sayesinde şanslı hissettim.. Bir babalar gününde daha; ona iyi ki varsın dedim.. Her gün olduğu gibi, bugün de şükrettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...