24 Mayıs 2012 Perşembe

Eskiler & Mektuplar

Eskiden mektup yazardik.. Mektup guzeldi, ozeldi, ozenle yazar, cogu zaman once bir kagida karalar, hazirlar sonra temize gecirirdik..

Kelimeler ozenle secilirdi mail gibi degildi kolay yazilmazdi

Uzerine dusunmek gerekirdi..

Simdiyse hersey farkli.. Merakla beklenen mektuplar kalmadi..

Eskiden mektup icinde fotograf yollardik, fotograf kiymetliydi.. Simdi telefonla cekip mail atar olduk, yazik..

Benim kutularca mektubum var bana gelen.. Cok kiymetli.. Cok guzel anilar..

Tarihler ozenle sag ust koseye yazilmis, tekrar tekrar okunan satirlarla dolu..

Acip ara ara okudugum kiymetli anilarla dolu..

Mektuplari ozluyorum, ozenle secilmis kelimelerimi paylasmayi..

Merakla cevap beklemeyi ozluyorum en cok..

Ve o cocuksu heyecani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...