25 Aralık 2011 Pazar

Sene biterken.. Kaybolan hayaller, yeni ümitler, hayata dair herşey..

2011 in son günlerinde, Ocak 1 den bu yana kurduğum hayalleri düşündüm..
Süprizlerini, üzüntülerini, sevinçlerini, şaşkınlıklarını..
Hepsi ayrı özel, ayrı güzeldi.. İçinde hayal kırıklıkları barındırsa bile..
Bir sahil kasabasında olması planlanan butik otel hayallerinden vazgeçtim ben bu sene..
Ne komik, planları belli olmasına rağmen, yıkıldı gitti işte..
Sadece plan da değil, hayalleri inşa ettiğin kişiye de güven yıkıldı, planlarla birlikte..
Bir çok maske düştü, bir çok gerçek yüz göründü bu sene..
Bir çok 'bu kadarı da olmaz, olamaz' dedirtecek söz duyuldu.. Susuldu, yok sayıldı..
Önemsememek daha iyi olur kanaatine varıldı..
Bir çok süpriz oldu bu sene, bir çok hayal de gerçeğe kavuştu..
Yepyeni adımlar atıldı, en güvendiklerim hep yanımdaydı, bir adımda takılsam koluma giren biri hep vardı.. Çok gezildi bu sene, 'keşke' denen ne varsa, 'anında' oluverdi..
Hayat ani kararlarla çok güzeldi..
Aramıza yeni katılanlarla dünyamız renklendi, kiminin de bir bakışı bir ömre bedeldi..
Çok laf dinlendi bu sene, çok doğru kararlar verildi..
Geriye dönüşü olmasın denilen çok yoldan geçildi..
Tesadüfleri çok güzeldi, planlasan bu kadar olmaz dedirtti..
İç sesin söylediğini hep haklı dedirtti, bir daha iç sesin söylediğinin tersi olmayacak kararı verildi..
Bazen yordu, üzdü, bekletti ama, genelde iyiydi, iyi geldi, iyi geçti..
Daha da iyisi olsun 2012 de dedirtti..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...