17 Kasım 2011 Perşembe

Plansız yaşam, spontane hayat ve Ajanda insanları

Plansız yaşam, ömrü uzatır, stresten arındırır..
Plansız yaşayabilen insanlara hep özenmişimdir, onlar asla yaşlanmayacaklar, kendilerini gereksiz strese hiç sokmayacaklar biliyorum. Bense gün içinde kaçta nerede olacağına, ne kadar kalacağına, trafikte ne kadar vakit kaybedeceğine kadar planlayanlarla birlikte stresle yaşam tekniklerine her gün yenisini katıyorum.. Hani şu hafta sonu planları pazartesi gününden belli olanlar, ajanda insanları arasından el sallıyorum..
Ani kararlar verebilmeyi bile son 10 ayda deneyimleyebilen ben, düşünme boyutunu aradan çıkartarak karar sürecini kısaltmaya yeminli, kendime bir günüm plansız geçer mi diye sorup duruyorum..
Cevabı mı?
-Sanmıyorum :/
İşin ilginç tarafı, ajandalarımdan birini kullanmaktan vazgeçsem acaba diğeri peşimi bırakır mı emin olamıyorum..  Kolumdaki saati çıkarsam, kafamdaki saati söküp atabilir miyim merak ediyorum..
Spontane yaşayanlar, cumartesi sabahına plansız uyananlar, son dakika planları yapanlar, sınavlara son dakika çalışanlar, olmazsa olmasın benden daha mı kıymetli diyenler, vapur kaçırmayı dert etmeyenler, aman boşver diyip gülümseyenler : Size özeniyorum..
Ayakta alkışlıyor, tebrik ediyorum..


2 yorum:

  1. yav ben hayat boyu sizlere özendim ilk kez duydum bizim gibilere özenildiğini..plan yapsamda uyamam ki ben hayatım spontane:)
    gel karşılıklı takdirleşelim:)siz olmasaydınız dünya bizim gibi tiplerle dönmezdi..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Milena

    Keske rolleri degissek :) o kadar sanslisin ki!!
    Hic yaslanmayacaksin sen, saclarin beyazlamayacak kaslarinin arasi kirismayacak :) stressiz uzun bir yasamin olacak :) ben de seni hep takdir ediyor olacagim :) soz!

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...