14 Kasım 2011 Pazartesi

Bu aralar, bir aralar, bir zamanlar, şimdi , falan filan..

Bir akşam üzeri, sıcacık battaniye, rahat bir koltuk, güzel bir müzik, hava soğuk, avuç içini ısıtan kahve sıcacık, dışarıyı izlerken; seneler öncesine gitse bir anda aklın.. Dünden bugüne anılarda gezinsen.. Biraz ondan, biraz bundan, akılda kalan cümleleri, kararları ,anları & anıları görsen..

Her 'bu en doğru karar' dediğinde yanılmış olacağını bilsen, her yol ayrımında iç sesinin seni çıkmaz sokaklara götüreceğini hissetsen, her yanlış dediğinin doğru olduğunu görsen, yine de seçer miydin???

Ben seçerdim, baştan sona aynı adımları tekrar atar, hata olduğunu bile bile aynı basamakta takılır, sonra ilerlerdim.. Dönüp silmek istediğim bir adımım olmadı hiç benim.. Veya yeni baştan başlama hayalim.. Hep her açıdan düşünüp ilerledim zaten, hep hayırların hayır kaldığında iyi olduğunu deneyimledim..
Ben hep doğru insanlara güvendim, yanlış insanlara şans verdim, yanlış olduklarını bile bile beni yanıltsınlar istedim.. Yanıltmayı beceremediklerinde gülüp geçtim..
Dönüp silmek istediğim bir adımım olmadı hiç benim..
Şimdi dönüp bakıyorum, yine aynı kararları verirdim..
Pişman değilim..

Pişman değilim dediysem, aynı hataları bundan sonra da yaparım demedim..



4 yorum:

  1. Tesekkur ederim miacimmm keyifli fuar yazini okudum ordan link verdigin bloglara daldim gittim sayende :) ellerine saglik her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...