11 Ekim 2011 Salı

Soğuk ama olsun..

Koşa koşa okula gitmek ne güzelmiş meğer, internetten sipariş edilen kitapları heyecanla beklemek, akşam olsun derse gidelim demek.. Trafik olur mu olmaz mı telaşına düşmek..

Öğrencilik kıymet bildiğin dönemde ne kadar keyifliymiş meğer.. Defter kaleme kavuşmak, sınava heyecanlanmak, not tutmak, ders notlarını arkadaşından almak..
Bir kez daha iyi ki dedim, iyi ki aniden karar vermişim..

Bu yıl kendi kendime hızlı kararlar alacağım, düşünüp taşınmak birşey değiştirmiyor demiştim, ani kararlarım beni hiç yanıltmadı, hatta avantaj bile sağladı.. Tavsiye ederim =)

Yakında karar almadan önce yazı-tura atarsam hiç şaşırmayın.. hımm bir de unutmadan, yarın da ders var, yaşasınnn =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...