3 Ekim 2011 Pazartesi

Mantık ve duygular arasında kaldığında;

Mantığı seçip mutlu olabilir misin?
Şartlar böyle olmasa yapardım dediğini yapmadığında, kendini affedebilir misin..
Başkalarını bırak, kendini kandırdığında, kendi cümlelerinle ne kadar idare edersin?
Olmadığını bile bile, bir daha görmek istesen, değişebilir misin, sonucu değiştirebilir misin..
Yalan söylersen eğer, o yalanla hiç yüzleşmez misin..
Bir daha bakmadığında, konuşmadığında, düşünmediğinde, yerine başka bir şey koyabilir misin? merak ediyorum..

2 yorum:

  1. Yaşamında kesinlikle
    hata olduğunu bildiğin ama aslında hata olduğunu
    bilmediğin şeyler vardır.
    Çünkü gerçekten hata olup olmadığını öğrenmenin tek yolu
    hatayı yapmaktır...
    Ve geriye dönüp, şöyle demek,
    "Evet. Bu bir hataydı."
    Yani, aslında, en büyük hata, hatayı yapmamak olurdu.
    Çünkü o zaman bütün hayatın boyunca bunun
    bir hata olup olmadığını bilmeden geçirirsin.

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili ShLiM@zL :) insan hata oldugunu bile bile, bazen belki hata degildir diye, belki bu sefer hata olmaz diye, deniyor..
    İyi yapiyor, evet, arada pisman oluyor, ama arada yapmasaydim da pisman olurdum diyor.. Hata yapmamak da en buyuk hata oluyor.. İnsan farkediyor, denemek de yanilmak kadar guzel oluyor ..

    :)

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...