10 Ekim 2011 Pazartesi

Hoşgeldin Yağmur, pazartesi, sendromu boşver, Adele



Sabahları yağmurla uyanmayı çok özlemişim, bir yerde okumuştum insanlar doğdukları mevsimleri severler diye.. Ben öyleyim, yağmuru, sonbaharı severim.. Siyah beyaz fotoğrafları, yerde sarı yaprakları, eskiyi, kalın montları, üşümeyi, sıcak kahveyi bu mevsime özdeşleştiririm..

Dün de , bugün de yağmur gördüm ya, çok sevindim.. Yağmurlu havada evde olmak ayrı, dışarıda olmak ayrı keyifli geldi.. Bir de ilk fırsatta yine Londraya gidebilsem, iç karartıcı havasına doysam dedim, diledim, ne yalan söyliyim..


Fotoğraf merakımdan vazgeçtim sananlar, hemen paylaşmak isterim iphone uygulamalarında o kadar eğlenceli programlar buldum ki, elimden düşürmeden çalışmalara devam ediyorum.. Yarı profesyonel makinemle ise, 18 inde tatile gidiyoruz, bir hafta yokuz, bol bol fotoğraf çekmeyi planlıyoruz..
Kim bilir, belki gittiğimiz yerden yeni bi makine ile bile dönebiliriz =) ya da yeni polaroid filmlerle...
Bence en keyifli fotoğraflar Polaroid ile çekiliyor, anı ölümsüzleşirmenin en güzel yolu elinize o fotoğrafı anında almakla oluyor .. =) Gerçi benim Amsterdamdan aldığım siyah beyaz polaroid filmler sepya olarak elimize düşüyor ama olsun =) Lomo Mr. Pink ise , şimdilik, güneşli havada iç karartıcı , buğulu fotoğraflarla hayrete düşürüyor..

Fotoğraflar için, çok önce söylediğim ve hep istediğim gibi,  ayrı bir blog hazırladım, yakında burada adresini paylaşırım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...