28 Ekim 2011 Cuma

His wings

I can fly, but I want his wings...

Cok onceydi ve cok kiymetli.. Bu sarkiyi her dinledigimde benim icin en özel yeri baslangici ve bu sozleri..

Bazen tek basina yapabileceginiz bir seyi bir baskasi ile yapmak istersiniz..
Bu bir baskasi ozel biridir sizin icin, kiymetlidir..
Benim icin de oyleydi / hala da oyle tabi..
Ben tek basima degil onunla olsun istedim..
Onun kanatlariyla olsun, onun yaninda huzur buldugum, ona cok guvendigim icin...
O hersey oldugu icin..

Yanimda olmasi hep bambaska bir guven verdi.. İlk adimi onla atmak hep ugur getirdi.. Paylastigimiz anlar ne kadar fazla olduysa bagimiz hep o kadar guclendi, O oldugu yere hep nese, hep keyif, hep mantık, hep özleneni getirdi..
Bu yuzden bu sarki benim icin O demekti..
Bu satirlari hic okumayacak, bir blogum oldugunu bilmiyor bile..
Ama olsun o beni yazdiklarimi okumasa bilmese bile ne hissettigimi hep bildi..

I can fly

But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Dinlemek için

3 yorum:

  1. Bir zamanlarda olsa böyle birini tanıdığın için çok şanslı olduğunu unutma.Dünyadaki milyarlarca insan böyle hissedebilmek için yaşıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Şanslıyım, farkındayım, hala yanımda olduğu için özellikle!! =)
    Ve senin için de aynısını dilerim, o şanslılardan biri olman için =)

    YanıtlaSil
  3. O zaman 2 kere şanslısın :) Tadını çıkar mutlu olmanın..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...