31 Ekim 2011 Pazartesi

Gereksiz Ekim'in Son gününden Sevgilerle

Bugün keyfim yerinde, gitmedi bir yerlere, hatta yerleşmeye karar verdi, uzunca bir süre benimle kalacakmış.. Söz verdi.. Israr da etti, kıramadım kal tabi , burası senin de sayılır dedim =)

Gereksiz Ekim'in Son gününde, sendromsuz Pazartesi'ye merhaba derken karşıma geçen sene Mayıs ayının tatlı , mutlu,  umutlu mailleri çıktı.. Okudukça güldüm, bunları gerçekten ben mi yazdım dedim.. En son , maillerden birinde ' tek kişilik tiyatro oyununun çok rollü oyuncusu ' imzasını attığımı görünce hayretler ettim..
Majestelerinin haftasonu çalışma arzusu mu, kulların tavsiye mektubu mu daha komikti karar veremedim..
Ama en güzeli, durup dururken , geçmişe dönüp gülebilmeyi sevdim.. Geyik yapmayı seven ama altında ince & akıllı mesajlar verebilen çok iyi arkadaşlarım var benim.. Hayatı yeri gelince ti ye alabilen.. Alamadığı yerde traji-komik mevcut duruma gülebilen.. Bir de yardıma giderken , yardıma muhtac olabilme ihtimaline gülüp, güldüğü başına gelen.. =)

Bugün keyfim yerinde benim, uzun zaman da buralarda olacak, beklerim..

Sevgilerimle

Mili - traji-komik hikayelerin gereksiz gülebilen oyuncusu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...