26 Ekim 2011 Çarşamba

Gel yanıma otur, deniz kenarında sabahı karşılayalım..

Gel yanıma otur, deniz kenarında sabahı karşılayalım..
Ben sana masal anlatırım..  Bu sefer sen benim dizime yat, ben senin saçlarını okşarım..
Bu dünyada isyan edecek ne kadar çok şey bulduğunla alakalı olmayacak masalım..
Yıkılan binaları, şehitleri, kaç annenin gecelerce evlatlarına ağladığını ve ağlayacağını da anlatmayacağım.. Bunlar hayatın kabul etmek istemediğin gerçekleri farkındayım..
Eve girerken kapı önünde gördüğün, gözlerin dolu dolu, 'ama .. ama.. ölmüş..' dediğin kedi de olmayacak anlatacağım.. Hava soğuk, hayat acımasız,bazı kalpler nasırlı, sen ne yaparsan yap , insanların anladığı kadarıdır yaptıkların, bunları hatırlatmayacağım...
Gel yanıma otur, deniz kenarında, dalga sesleriyle sabahı karşılayalım..
Ben sana  inanmak istediğin herşeyle, insanların temiz kalpli olduğu, hayat toz pembe masalları anlatırım.. Bu masalda yeni hayatlar, huzurlu anlar yaratırım..
Hani bazen yola devam etmek istemiyorsun ya; ben seninle , senin yerine adım atarım.. Görmek istediğin gökyüzünü , istediğin maviye boyar, kara bulutları dağıtırım..
Sabah olur, uyanırsın, bakarsın masal gerçek, ben yanıbaşındayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...