26 Eylül 2011 Pazartesi

Dilek

Bir dilek tutmustum bundan uc yil once.. Zaman beni, ben zamani yanilttim gerceklesmesi bugunu buldu...

Ben bugun dilegimi gerceklestirdim, simdi sorsan gec kalmisim , napalim, mutluyum diyebilirim.. Cok ozledigim defter kalemime okul siralarima kavustum.. Ben bugun okullu oldum :)

Yuksek lisans icin gec kalmisim desem de cevremdeki bircok arkadasim bu dogru zaman, iyi yaptin diyor..

İcimden bir sesse ister gec ister erken, ne farkeder gercek olduktan sonra diyor...

Benim icin sans dileyin, hayatima yeni bir renk geliyor :)

Sevgiler
Milagros

2 yorum:

  1. çok sevindim!
    iyi yapmışsın, süper yapmışsın. okumak gençleştirir hem.
    kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canimm cok tesekkur ederim :) sevdim, okul yillarimi ozlemisim :) iyi geldi..

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...