11 Ağustos 2011 Perşembe

Kürkçü dükkanından sevgilerle..

Dönüp dolaşıp geri döneceğim yerdeyim.. Kıymetli Kürkçü Dükkanım benim.. Senden uzaklarda bol bol gezdim deniz, kum , güneş üçlüsüne bol kahkaha, enfes bir sürü yemek, dostlar ve huzur ekledim..

Enerji doldum, geri geldim =) Mr.pink benleydi, bol bol fotoğraf çektim, tatilin hakkını verdim.. Özlediğim gibi plajda kitap okuyarak kendimi ödüllendirdim..  Dinledim, dinlendim, düşünmem gerekenlerle, düşünmem gerektiği kadar ilgilendim, düşünmemem gerekenleri sildim, en derinlere bıraktım, boğulup orada kalsınlar dedim..

Sorumun cevabını buldum, planımı çizdim, bulmama yardım eden herşeye teşekkür ettim =)


2 yorum:

  1. ohh ne güzeell! kendini dinlemişsin sakin sakin kafanı dinlemişsin süper bi tatil yapmışsın daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  2. =) daha ne olsun gerçekten Mia..

    Teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...