3 Ağustos 2011 Çarşamba

İlla dediğin her cümlenin cevabı asla ile başlar buralarda..

Değiştirmeye çalışanlar, zorlayanlar var.. Ne saçma.. İlla dediğin her cümlenin cevabı asla ile başlar buralarda.. Doğası bu.. Sen ne kadar ısrar edersen o kadar tersi olur..
Bile bile yanlış yapılır, yanlış olduğu daha önce milyonlarca defa ispatlansa da..

Samimiyetsizlikleri farkedilip , dışarıda bırakılanlar var burada..  Çemberin dışında kalmaya mahkumlar..
Çok büyük konuşup, çok iddialı cümelerin altında ezildi onlar..Bundan sonra başka hayatların öznesi olmak zorundalar.. 

Bir de aktörlerin yapmak istemediklerini yapan dublörler var.. Onlar en yazık , en acınası olanlar..
Zaten hep hayatın, başrollerin dışında kalmışlar, ama hep ben demeye hevesleri, bir gün belki ben de önemli biri olurum hayalleri var.. İşte onlar en pis işleri maşa olarak yapanlar, hep dışlanmaya mahkum olacaklar..

Ben bugün çemberin dışında kalacaklarla, onların maşalarını dönüşü olmamak üzere gönderdim..

İçten bir derin nefesle, iyi ki gittiler dedim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...