29 Ağustos 2011 Pazartesi

Huzur doluyum neseyle besleniyorum Mutluyum..

Sadece tatil oldugu icin degil, deniz kum gunes, muzik kitap icin de degil, ailece birlikte oldugumuz icin, birarada gulebildigimiz icin mutluyum..

Akrabadan daha yakin ve samimi dostlarla , evden uzak ama kendimi evimde hissettigim yegane yerde olmak, onlarin gulumsemelerindeki ictenligi bulmak, cevrede samimi gulen gozlerle karsilasmak keyifli olan...

Dalindan meyve koparip yiyebilmek, cimlere keyifle uzanabilmek, gokyuzunu doya doya seyredebilmek , gunbatiminda turuncuyu kirmiziyi ayri sevmek ani yasanilasi kilan..

Ben bu bayram da huzur doluyum, cok mutluyum.. Burada neseyle besleniyorum sukrediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...