15 Ağustos 2011 Pazartesi

Harry Potter üzgünüm, çok geç kaldım, bunu nasıl yaptım ? =/

Ben nasıl olur da Harry Potter izlemek için bu kadar geç kalırım..
Bunu kendime nasıl yaparım???
Haftasonu fırsat bulup keyifle DVD player a film taktım, önce çok duyduğum  Kaybedenler Kulübünü izledim.. Elimde kahvem, kafam bomboş, yetişmem gereken bir plan yok oh ne güzel dedim...
Yetmedi.. Başka filmler de izlemek istedim..
Bir aydır DVDlerimin arasında duran 7 film set ( son film hariç)  Harry Potter a uzandım...
İlk film Felsefe taşı..
Evirdim , çevirdim, izler miyim, izlemez miyim derken , kahvemi aldım izlemeye başladım..

Sevgili dostlar, arkadaşlar , izleyenler, sevenler, merak edenler, size sesleniyorum, insan hiç mi uyarmaz, hiç mi söylemez, otur izle demez =)

İşi gücü bıraktım aklım fikrim kalan filmleri izlemek oldu.. Yerde süpürge görünce aklım uçar oldu..
Şimdiki çocuklar şanslı, benim çocukluğumda Harry Potter olsaydı, bu hayal gücü ile çok başka yerlerde olurdum =) İpek Ongun kitapları okuyacağıma, Harry Potter kitaplarının kurdu olurdum..
Game gear oynayacağıma süpürge ile uçma hayallerim olurdu, bir yerimi mutlaka kırardım, ama olsun pes etmez tekrar tekrar uçma denemeleri yapardım, yetmezdi arkadaşlarımı ikna eder, onların denemelerini izlerdim.. =)

Bir önceki jenerasyona göre renkli televizyon gördüğüm izlediğim için şanslıydım, ama 3D şirinler izleyen, Harry Potter ile tanışan bu jenerasyona göre şanssızım.
.
Kıskandım, kıskanıyorum, kıskanacağım =)



PS: Filmdeki yemek salonunu Oxford Christ Church de görmüş, orada bulunmuş biri olarak filmi izledikten sonra tekrar gidesim geldi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...