4 Temmuz 2011 Pazartesi

Tesadüf..

Tesadüfen karşıma çıktı bu yazım.. Hissettiğimi yazmışım , çok da iyi yapmışım.. Bugün görüyorum ki dediğimi de yapmışım.. Bir sabah yataktan kalkıp ani ama olumlu kararlar almışım..
-----
08 Ocak 2011 Cumartesi   ''Bu yıl plansız olsun'' dan..
Gelenekler değişmez ama yapılacaklar değişebilirmiş, baktım olmuyor, bu yıl farklı olsun, planlar eksik olsun dedim..
Duyurulur, bu yıl tüm sorumluluklarımdan vazgeçebilir, aniden gidebilirim =) Belli bir süre yok olup, vazgeçip geri de dönebilirim.. Bir sabah yataktan kalkıp hayatı değiştirebilirim, ani kararlar verebilirim.. Büyük konuşabilirim , asla yapmam dediklerimi yapabilirim.. =) Hatta yapabilirim dediğime bakılmasın, yaparım , niyetliyim (=
-----

2 yorum:

  1. Plansız olmak da aslında bir plandır.Demek ki işe yaramış.Ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ise yaradi tavsiye ederim :) ani kararlar guzeldir..

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...