14 Mayıs 2011 Cumartesi

Yine mi Güzeliz, Yine mi Çiçek..

Ben bu aralar, her cumartesi , her fırsatta, dostları bir araya toplar oldum.. Sohbeti keyifli,  rakı seven, hem dinleyen, hem söyleyen, güler yüzlü eski dostlarla , rakı kültürünü tekrar oturttuk birlikte, mezenin sohbetle tatlı olduğunu ispatladık..
Devleti tekrar tekrar kurtardık, basıp gittik, döndük geldik, tatil planladık, geleceği ayarladık, kutladık, dertlendik, üzüldük , eğlendik..
Cumartesine geri sayar olduk, Asmalı , Taksim ikamet belirledik..

Büyüdükçe hayat ne kadar zor olursa olsun, onlarla zorlukların üstesinden geldik..
Bu akşam da yine öyle bir akşam olacak.. Haftasonu değerlenecek, hafta anlam kazanacak..

Bir yandan kısa süreli fotoğrafçılık kursunu tamamladık, f değeri oynamaları, ISO denemeleri başladı.. Lomoda ise ilk film bitti, yaptırmak için sabırsızlığı başladı.. I Love Mr.Pink =)

Ayrıca Müzik arşivimi düzenlemeyi planlıyorum.. Sezen Aksu albümlerini piyasaya çıkarma vakti geldi..

Ve bir de; bu aralar Güneş kendini göstermeye başladı ( tam anlamıyla ) Aydınlandık.. Isındık.. Sevindik.. Kararlar verdik.. Planlar yaptık..
Bekledik...

Şimdilik bu kadar..

Not: Her gün bilgisayar başına geçip yazmak için blog u açan ben, yeni postları okumaktan kendi bloguma yazamaz oldum =)

Sevgilerimle

Mili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...