19 Nisan 2011 Salı

Yaz, biraz..

Yaz biraz gelir misin? Güneşi yanında getirir misin??
Yağmurlu hafta çekilmiyor, bulutları gönderip güneşle gülümser misin?

Karanlık başlanan haftalara deniz kum güneş hayalleri yakışmıyor,
Yaz.. biraz gelir misin? Deniz yatağında tüm gün yatmaya, tembellik yapmaya izin verir misin?

Beklentiler sıfıra indirgendiği, bir sonraki adımların tamamının iptal edildiği şu günlerde, Buika eşliğinde,  tek istediğim yazın gelmesi ve beraberinde gelecek tatil neşesi.. Deniz kum güneş üçlüsü, tembellik ve acaba müzik mi dinlesem kitap mı okusam ikilemi.. Tatil sen ne güzel şeysin, bir ömür senle geçse yine de yetmezsin..

Bir yandan da aklımda dönüp duran; karmaşık cümleler, yüklendiği anlamlar ve özenli seçilen kelimelerin algı farklılığı var.. Bir video izledim bugün, change your words, change your world..
Kelimeler hep önemliydi ama algıyı bu kadar mı çok değiştirirdi dedirtti, kelimelerimin hepsini değiştiresim geldi.  Ben karmaşık cümleleri severim, aynı anlamı farklı kelimelere yükleyerek ifade etmeyi..

'Ben körüm' yerine 'güzel bir gün ama ben göremiyorum' demesi.. Kelimelere daha güzel anlamlar yüklemesi, duygu / empati eklemesi.. Güzeldi..

Ama en önemlisi gözleri açık olduğu halde, insanın görmesi gerekeni hiç görememesi..

Bu güne kadar; yapılacaklar, beklentiler, sözler arasında unutulan; huzurun hep burada olmasına rağmen görünememesi idi.. Beklentiler sıfıra indiğinde; huzur beliriverdi.. zaten buradan hiç gitmemişti, sadece beklenti blokları onun görünmesini engellemişti..

2 yorum:

  1. yaz biraz gelir misin saçımı ısıtır mısın

    YanıtlaSil
  2. yaz biraz gelir misin, sen yüzümü ısıtırken benim güneş gözlüklerimin ardına saklanmama izin verir misin =) Sevgili Mia, sen nerelerdesinnnn =) Güneş kadar özlettin ..

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...