8 Şubat 2011 Salı

Kimse

Kimse için üzülmeyeceksin hayatta..
Kalbini kırmalarına izin vermeyeceksin anlamsız/önemsiz kurgularıyla..
Ve önemsemeyeceksin değer yargılarını, uğraşmayacaksın doğrularını anlamaya çalışmakla..

Kimseyi çok önemsemeyeceksin hayatta..  Herkes yapar, ''O'' yapmaz demeyeceksin..
Çok güvenmeyeceksin sözlerine, atıp tutmak, uygulamakla eşdeğer olmaz hiçbir zaman bu hayatta..

Kimin bugün dediklerini, yarın unutmayacağı belli olmaz..
Sözlere güvenip aldanmayacaksın, insanlar bahane ve yalanlar arkasına saklanır çoğu zaman..
Unutmayacaksın..

Hayat hep başa döndürür bizi, insanlar kalıplarla yaşarlar, farklı oldukları sanılsa da , aynı yalana mahkumdurlar ... Sonları belli dizeleri ile aynı melodiyi anımsatırlar..
Uzak duracaksın..

Bir daha gelirsen .... umursamayacaksın..

4 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın. O kadar doğru ki. Ben bunu asla yapmam, ben şöyleyim böyleyim diyen kişi bil ki öyle değil. Öyle olmadığını bildiği için olması gerekeni anlatıyor sana. O yüzden kelimeler anlamsız kalır davranışların yanında bunu bilip ona göre umursamayacaksın ama bunu burda yapacaksın bir daha ki seferi kim garantilemişki...

    YanıtlaSil
  2. Ilkinde seni yanıltmasına izin veriyorsun belki de.. Sonra umursamamayı öğreniyorsun... Her ne olursa olsun .. Güveni kaybettikten sonra herşey için artık çok geç :)

    YanıtlaSil
  3. Genede umursamadan biz biz olmuyoruz sanki. Ama kesinlikle sahsim adına soyleyebilirim ki ben olayı gecip dersi tutanlardanım. Artık daha guzel gozukuyor gozume acilar haksızlıklar uzuntuler, nedense onları asabilecek kucuk bir patika kesfettim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi, umursamadan biz olmuyoruz.. Ama bazı şeyleri/bazı kişileri umursamamayı öğrenmek gerek diyenlerdenim artık..
      Ve ders almaya çalışıyorum, tekrarlarını yaşamamak için.. :) Patikanı bana da anlat Acıman :) bana da lazım öyle bir yer..
      Sevgiler

      Sil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...