23 Ocak 2011 Pazar

Orada olduğunu bilmek güzel..

'Sessizce okuyorsun yazdıklarımı.. Yorum dahi yapmıyorsun.. Olsun.. Orada olduğunu bilmek güzel, takip ettiğini bilmek iyi geliyor.. Benden hep iyi haberler almayı istiyorsun, biliyorum, çoğu zaman olmuyor.. Sana söyledim, hep iyi olmak çok zor.. Hayat beni ara ara deniyor.. Sabrımı sınıyor, arada korkutuyor, arada güldürüyor..

Değiştirmeyi denedim bakış açımı, farklı görebilirim dedim ama olmuyor.. Hayat hep beklediklerimizi , istediklerimizi getirmiyor.. Varolduğumuz yer aslında olmak istediğimiz yer olmuyor, olduğumuz yerde ruhumuz barınamıyor...'

Mektubu bu satırlarla başladı, içinden geçenler sayfalara döküldü.. Ne zaman eline kalemi alsa; aklındakiler satırlarına dökülürdü. Eskiden daha çok yazardı, mektuplara sığmazdı anlatacakları.. Her anı tekrar yaşasın ister, her ayrıntıyı kaleme alırdı.. Şimdi ise; mektupları yarım.. Cümleleri yarım.. Altında yatan mesajı biliyorum, artık biraz sitem kokuyor.. Bu kadarı olmamalıydı diyor..

'Sahilde çakıltaşları topladım, hamağım duruyor, huzur hep orada beni buluyor.... Deniz kenarında içilen kahvenin tadını hiçbir şeyde bulamıyorum.. Kitap okumaya, okuduklarımın arasında kaybolmaya doyamıyorum.. Korkular olmasa hayat burada her gün ayrı bir huzurla başlıyor.. Ben huzura bir adım attıkça, o ne yazık ki benden bir adım uzaklaşıyor, dedim ya hayat beni arada deniyor.. ' 

O geldiğinde farklı olacaktı, demişti bir mektubunda... Hayalleri vardı.. Üstüste geldi herşey, kurduğu hiçbir hayal gerçek olmadı.. Dilek tuttu tersi çıktı, adım attı yolu kapandı.. Sonunda ; huzuru için, hayal kurmayı bıraktı.. Önce çevresindekilerden, sonra yaşadığı yerden uzaklaştı..

Sıfırdan başlarsa eğer, kendi kurduğu hayatı yaşar sandı.. Olmadı..
Herkes kendi payına düşeni çıkardı hayatından..
O hepimizden daha çok fedakarlık yaptı..

Çoğu zaman cümleleri bile yarım kaldı..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...