27 Ocak 2011 Perşembe

Kısa kısa

Güne anlam katan; hiç beklemediğin anda karşına çıkan, kahve ve sohbetiyle seni olduğun dünyadan koparıp bambaşka bir dünya yaratan kocaman bir gülümsemeye sahip biri olabilirmiş..

Gözünü kapatıp, en mutlu olduğun anı düşünmek günün devamında havanı değiştirebilirmiş..

Dinlenen bir şarkı geleceğe umutla bakmanı sağlayabilirmiş..

Bir sabah kalktığında; hayat sana beklemediğin süprizler yapabilirmiş..

Baktığın yerden herşey karanlık göründüğünde; bakış açını değiştirmek hayatını değiştirebilirmiş..

Beklentilerini sıfırladığında, başkalarına bağlı seni mutsuz eden nedenler bir anda anlamsızlaşabilirmiş..

Hiçbir şey vazgeçilmez değilmiş..

Sağlığın önüne hiçbir şey geçemezmiş..

Düşüncelere hükmedilebilirmiş..

Hiç ummadığın bir anda yanında beliriveren dosttan asla zarar gelmezmiş..

Dost bazen acı söylermiş, ama ne söylerse söylesin senin iyiliğin içinmiş..

2 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın. Bu akşam Pınar'a bahsettim senden. Bayıldım sohbetine, dedim.

    Bu arada cümleler çok güzel ama yaşadığın zaman hükmedemiyorsun mesela düşüncelere. Ya da tırmalıyorsun, bir türlü vazgeçmek istemiyorsun.
    Garip bir çelişki hali.

    Kitaba başladın mı??

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Aidasalem, =) çok güzeldi, çok teşekkür ederim, Pınarı çok merak ediyorum, tekrar biraraya gelelim..

    Düşünceler bir zaman sonra davranışlara dönüşebilir, yeter ki buna inanalım.. Çelişkiden kurtulmak için bir yol..

    Kitaba bu akşam başlıyorum :)

    YanıtlaSil

Özledim...

Hatırlanası yazı   29 Mayıs 2015 https://perfect-colors.blogspot.com/2015/05/ozledim.html Bugün onsuz 17.gün.. Son konusmamız hala ...